سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش صفر تا 100 ترفندهای سئو

 

با ابزارهای مناسب و اطلاعات مناسب و همچنین نحوه استفاده از آنها و افزایش ترافیک خود.

هنگام ایجاد صفحاتی با حفظ سئو، داشتن چند مقاله کوتاه در مورد موضوع شما بهتر از یک مقاله بسیار طولانی است. صفحات طولانی وزن کمتری نسبت به صفحات کوتاه دارند.

تبلیغات اضافی در صفحات شما لزوماً به معنای رتبه بالاتر موتور جستجو نیست.

 

 

 

هنگام پیوند داخلی در سایت خود، باید کمی به متن خود فکر کنید. استفاده از متن لنگر عمومی مانند "اینجا را کلیک کنید" به رتبه بندی موتور جستجوی شما کمک نمی کند زیرا بسیار عمومی است. استفاده از کلمات کلیدی مناسب به عنوان متن لنگر به شما این امکان را می دهد که مورد توجه آن عنکبوت های خزنده قرار بگیرید.

 

 روش انجام این کار این است که یک فایل متنی روبات ایجاد کنید و سپس آن را در دایرکتوری ریشه سایت خود قرار دهید. txt    و اضافه کردن آن به دایرکتوری ریشه کامپیوتر شما. این به ربات های موتور جستجو اجازه نمی دهد موارد خاصی را که در سایت شما هستند فهرست بندی کنند.

 

متا تگ ها باید در هر صفحه از وب سایت شما برای موتورهای جستجوی اصلی قرار داده شوند. تگ های توضیحات متا برای توصیف صفحات مختلف موضوع صفحه شما و ارتقای کلیک بیشتر استفاده می شود. محتوایی که در متا تگ خود استفاده می کنید باید مختصر و ارزشمند باشد. این به جذب مهمانان بیشتر به وب سایت شما کمک می کند.

 

از یک وب سایت آموزشی یا غیرانتفاعی بخواهید که به شرکت وابسته شما پیوند دهد. موتورهای جستجو به نتایج حاصل از این روابط معتبر نگاه می کنند. اطلاعات با کیفیتی ارائه دهید که وب سایت های با کیفیت را تشویق کند تا سایت شما را به نمایش بگذارند. محتوایی ایجاد کنید که این سازمان ها از آن بهره مند شوند.

 

هرچه می توانید در مورد سایت های شبکه های اجتماعی بیاموزید. علاوه بر توییتر سایت های زیادی وجود دارند که می توانند مفید باشند. بسیاری از سایت های تخصصی رسانه های اجتماعی وجود دارند که می توانند به شناخت وب سایت شما کمک کنند. به سایت های مربوطه بپیوندید و از آنها برای کمک به تبلیغ پیشنهادات خود استفاده کنید.

 

سعی کنید وارد عرصه پادکست شوید. پادکست ها محتوای صوتی یا تصویری هستند که گاهی به صورت زنده پخش می شوند و حاوی اطلاعات به موقع و مرتبطی هستند که مصرف کنندگان می خواهند به آن گوش دهند یا ببینند. شما باید از توضیحات متا پادکست هایی که در موتورهای جستجو نمایش داده می شوند استفاده کنید.

 

در هر زمان فقط بر روی یک تکنیک SEO تمرکز کنید. زمان کافی برای برتری در تمام تکنیک‌های مختلف سئو وجود ندارد، بنابراین یکی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید برای شما ارزشمندترین باشد و از قابلیت‌های آن نهایت استفاده را ببرید.

 

باید مطمئن شوید که از سرویسی استفاده می کنید که اطلاعات شما را در مورد مالکیت دامنه مسدود نمی کند. google ممکن است شما را به عنوان مشکوک علامت گذاری کند و حتی وب سایت شما را رتبه بندی نکند.

 

اگر از هاست اشتراکی استفاده می کنید، مطمئن شوید که هیچ یک از سایت های دیگر روی سرور ممنوع نشده است. اگر پروکسی خود را با سایتی به اشتراک بگذارید که به دلیل ارسال هرزنامه یا سایر فعالیت های کلاهبرداری ممنوع شده است، ممکن است سایت شما جریمه شود و در نتیجه ترافیک سایت شما کاهش یابد.

 

به یاد داشته باشید که دیدن نتایج حاصل از سئوی خود به زمان نیاز دارد. طبیعی است که بخواهید پس از تلاش بسیار برای استراتژی سئوی خود، نتایج سریعی را مشاهده کنید. شما باید به خاطر داشته باشید که ایجاد یک حضور مستحکم در وب به صورت آنلاین نیازمند فداکاری و زمان است.

 

خرید نام دامنه ای که سابقه ای در پشت آن دارد به طور خودکار باعث می شود که رتبه بالاتری در موتورهای جستجو کسب کنید. موتورهای جستجو به طور خودکار به نام های دامنه ای که بیش از دو سال در دسترس هستند، رتبه های بالاتری می دهند.

 

هرگز یک مقاله را بیش از یک بار در یک وب سایت منتشر نکنید. هدایت افراد به صفحات مختلف برای محتوای لایک نیز تعداد پیوندهای وارد شده را کاهش می دهد که باعث کاهش بیشتر رتبه صفحه شما می شود.

 

اگر محتوای سایت شما به زبان خارجی نوشته شده است، حتما از متا تگ های زبانی استفاده کنید. این مرحله ساده به افزایش رتبه سایت شما برای هر جستجویی که خوانندگان برای سایت هایی به آن زبان انجام می دهند، کمک می کند.

 

به جای تک تک کلمات، روی عبارات تمرکز کنید. آیا معمولاً فقط با استفاده از یک کلمه جستجو می کنید؟ شما باید عباراتی را انتخاب کنید که مشتریانی را به وب سایت شما بیاورند که دقیقاً به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می دهید. برخلاف فروش فقط، این بهترین استراتژی را در مورد بهینه سازی سایت شما از بین می برد.

 

مطمئن شوید که یک صفحه در مورد یک عبارت کلیدی دارید. با محدود کردن یک موضوع منحصر به فرد، محتوای بهتری خواهید داشت، اما اغلب برمی گردید. داشتن خوانندگان وفادار همیشه بهتر از قرار گرفتن در بالای صفحه نتایج موتور جستجو خواهد بود.

 

بهینه سازی برای موتورهای جستجو نوعی بازاریابی است. در این روش شما باید از کلمات کلیدی خاصی در محتوای آنلاین استفاده کنید تا رتبه بالاتری را در رتبه موتور جستجو تضمین کنید. این باعث می شود افراد بیشتری به سایتی که به وب سایت شما علاقه مند هستند در موتورهای جستجوگر مراجعه کنند تا خریداران بالقوه هنگام جستجوی یک کالا یا خدمات خاص، وب سایت شما را پیدا کنند.

 

شما باید ایمیل مارکتینگ را به روش درست وارد کنید زیرا این یک ابزار تبلیغاتی عالی است. از کلمات کلیدی سئو در ایمیل ها استفاده کنید و هر سایت اجتماعی را که به آن تعلق دارید درج کنید. مطمئن شوید که بازدیدکنندگان می توانند به راحتی برای خواننده ارسال کنند.

 

از سرور شرکت میزبان خود اطمینان حاصل کنید که برای حساسیت حروف بزرگ و کوچک در URL ها حساس باشد.

 

عبارات کلیدی زیادی را در سراسر سایت خود بگنجانید. این به شما امکان می دهد آنها را در تگ های ALT تصویر و به نام دید خود قرار دهید. وب سایت شما همیشه باید به هر کلمه کلیدی که می خواهید از طریق آن پیدا شود، بازگردد.

 

هزاران کسب و کار بازاریابی اینترنتی وجود دارد که برای کار بد قیمت های بالایی می گیرند. در مورد مشتریان سابق این شرکت ها تحقیق کنید و توصیه هایی را در مورد آنچه دیگران در مورد خدمات آنها می گویند بخوانید. . تو از کاری که کردی خوشحال خواهی شد

 

شما باید هنگام شروع وب سایت خود، تجزیه و تحلیل وب را اجرا کنید. این به شما امکان می دهد موفقیت و شکست استراتژی های خود را پیگیری کنید.

 

حتی اگر تمام مطالب شما در مورد یک موضوع باشد، موضوعات و مقالات اساساً در مورد یک موضوع هستند، باید نام ها و عناوین را منحصر به فرد و جالب کنید. کلمات ابتدایی عنوان مربوط به یکی دو کلمه اول است.

 

اطلاعات جدید را به سرعت اعمال کنید تا وب سایت خود را مفید و مرتبط نگه دارید. با استفاده از اطلاعات ارائه شده در اینجا وب سایت خود را بهتر کنید.

یکی از سایت های عالی که می توانم به شما معرفی کنم در این زمینه، وب سایت الهام کشاورز است.